לוגו מרק
הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו!

סינים יפנים וסכינים למטבח תוצרת יפן ידועים ומוכרים באיכותם הגבוהה, במוקפדותם ואיכותם אשר נחשבים מאוד ונחשקים בתחום המטבח והסכינים.

סכינים תוצרת יפן

כאשר מדובר על סכינים למטבח תוצרת יפן, מדובר על יצרני סכינים יפים המתאימים את הסכין לצרכים השונים של שימושי המערב, כחלק מתפיסת העולם של התרבות היפנית הבאה ליידי ביטוי באיכויות גבוהות והקפדה על מקצועיות יתרה בכל תחומי החיים. הסכין היפנים שונה באכילה ובצריכה משום המטבח היפני משתמש ברכיבים אשר מבוססים על דגים, פירות ים וירקות ואף משתמשים בטכניקת חיתוך שונה מהמטבח המערבי המבוסס על בשר ועבודות קיצוץ וקיצוץ אגרסיבי יותר. כמו כן, גם גובהו של הסכין למטבח מתוצרת יפן הינו ממוצע בהתאם ליפני ומותאמת לידו ובהתאם לכך, חומרי הגלם של סכינים היפנים חייבים להיות עשויים מאל חלד מלווה בחדות למשך זמן ממושך, אך יחד עם זאת סוגי אל חלד יפנית הינה יקרה יותר. בנוסף, תחזוקה וניקיון הסכין היפנית דורשת טיפול בחדות ומניעת החלדה לעומת סכיני מטבח המשמשים את העולם המערבי.

בחירת סכינים למטבח תוצרת יפן

ראשית כל הגדירו מראש את התקציב המיועד לרכישת סכינים למטבח תוצרת יפן ולאחר מכן אספו מידע על סוגי הסכינים היפנים השונים. תוכלו למצוא כי ידית סכין הינה קצר יותר, עובי להבי הסכין הינם דקים יותר המאפשר חיתוך מדויק של דגים ומנגד, מאפשר רגישות גבוהה להיווצרות שברים וסדיקה בלהב במידה ולא חותכים בעדינות עם הסכים.  כך גם המשקל של סכינים יפנים הינו קל יותר וקיים בסוגים שונים של פלדות, העיקריים בניהם הם פלדות חמניות בעלות קשיות גבוהה אך דורשות תשומת לב והתעסקות מרובה בתחזוקה ומניעת החלדה ופלדות אל חלד יפניות אשר נחשבות למתקדמות בעולם המיוצרים למשתמשי המערב במשקל הסכין , עובי הלהב ואורך ידית של הסכין.

כיצד לבחור סכינים תוצרת יפן מקצועיים לעבודה במטבח

בעת בחירתכם בסכינים למטבח תוצרת יפן חשוב שתדעו מספר דברים על הסכינים היפנים. תחילה, אל תסמכו על סיפורים שמוכרים בחנות הסכינים למטבח בסיפורם על נפחי הברזל היפניים. שנית, בדקו את דגם הסכין היפני שמוכר ומשווק ברחבי העולם המערבי מכוון שהם שונים במבנם ושימושם מהסכינים היפנים אשר יותר מיועדים ליפנים ותרבותם. שלישית, במידה ותבחרו בסכין יפנית העשויה מפלדת פחמן חשבו עם עצמכם הם אתם מוכנים להשקיע זמן בטיפול שוטף ותחזוקת הסכין על מנת למונע את החלדתו. כמו כן, בדקו היטב את כל הנתונים על סכיני השף היפנים המשווקים על ידי יבואנים רשמיים של כל המותגים המוצעים בשוק. פעולה זו, תסייע לכם בהימנות מעוגמת נפש בבחירה של סכנים אשר פחות איכותיים ומתאימים לכם. חשוב שתזכרו בענייני סכינים למבטח, ככל שקשיות הפלדה של להב הסכין הנבחרה תהיה גבוהה יותר כך תדרשו להשתמש באמצעי תחזוקה והשחזה המתאימים לו, דבר שעלול לגרור עלויות נוספות ויגרמו לחריגה מהתקציב שהגדתם לעצמכם מראש.

זכו כי כדאי לכם להקפיד על בחירה נכונה של סכינים למטבח תוצרת יפן אשר יהיו איכותיים ומקצועיים לעשייה במטבח והכנת אוכל משטוח לפי הצורך, הנוחות והתקציב.